vazhehkhabar5vazhehkhabar5vazhehkhabar5vazhehkhabar5
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فناوری
  • ورزشی
  • هنری
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سلامت
✕

بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

  • صفحه نخست
  • Blog
  • سایر اخبار ویژه
  • بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها
اخبار بیمه دی (+فیلم)
3 بهمن 1402
ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)
3 بهمن 1402
نمایش همه

بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

همایش آموزشی نظام بازاریابی با حضور اساتید و صاحب نظران از سوی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش واژه خبر به نقل از پول نیوز، مدتهاست کسب و کار به یک علم تبدیل شده و کسانی در این عرصه موفق هستند که مجموعه خود را به علوم روز مجهز کرده اند. حرکت‌های سنتی، رفتار‌های سلیقه‌ای و رویکرد‌های قدیمی پاسخگو نیست و چنانچه کارآفرین یا کارفرمایی بخواهد از علوم روز غافل بماند، نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه با چالش‌های جدی رو به رو می‌شود.

بازاریابی در مقیاس دانشگاهی

نگاه سنتی باعث می‌شود مجموعه در حد و اندازه سنتی باقی بماند و بروز شدن می‌تواند محصولات تولید شده را در عرصه‌های جهانی مطرح کند. امروزه با ورود فناوری‌های روز، عرصه کسب و کار گسترده شده و برای آنکه بتوان از خدمات و توانمندی‌ها درآمد بیشتری کسب کرد، باید با روش‌های جدید بازاریابی آشنا شد و از آن‌ها بهره گرفت. بازاریابی به اندازه‌ای اهمیت دارد که در بسیاری از رشته‌های تحصیلی حتی در اندازه دو واحد تدریس می‌شود تا دانشجویان در جریان این امر مهم قرار گیرند، اما کار بدین جا تمام نمی‌شود و بازاریابی به رشته دانشگاهی تبدیل شده و فارغ التحصیلانی در رتبه‌های ارشد و دکترای بازاریابی عرض اندام می‌کنند.

ضرورت بدست آوردن بازار‌ها

بازاریابی برای آن اهمیت دارد که بتوان در دیگر بازار‌ها حضور یافت. بازاریابی مشخص می‌کند که مدیریت باید از محدوده‌ها خارج شود و در عرصه‌ها حضور یابد. برای بازار یابی تفاوتی نمی‌کند که محصولش را در یک روستا بفروشد، در کلانشهر حضور داشته باشد یا بازار‌های جهانی را تسخیر کند، هدف بازاریابی فروش و کسب درامد است، هدفی که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و البته درک داشت.

سینا بدنبال بازاریابی

بازاریابی به اندازه‌ای گسترده است که در محدوده یک شغل نمی‌گنجد. بازاریابی می‌تواند در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کند و تاثیرگذار باشد. یکی از عرصه‌های کسب و کار، نظام بانکی است. با تشکیل بانک‌های متعدد، رقابت در عرصه بانک نیز قوت گرفته و برای آنکه مشتریان را به سوی بانک جلب و جذب کرد، باید درک درستی از بازاریابی داشت. بانک سینا با درک درست از این موضوع، همایش آموزشی نظام بازاریابی را برگزار کرد. این همایش با محوریت مباحث «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیره‌ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهره‌ور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار برگزار شد.

بازاریابی منطبق بر تکنیک

از آنجا که بازاریابی به افراد توانمند و روش‌های جدید نیاز دارد، مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اهمیت نظام بازاریابی و استفاده از نیرو‌های خلّاق در این حوزه، طرح بازاریابی را پیشران طرح راهبردی کسب‌وکار بانک دانست. غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیک‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز فضای کسب‌و کاری باشد گفت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیت‌های اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌هایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند. فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایده‌های جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت‌های بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آن‌ها به گروه‌های هدف باشند.

ضرورت تحول در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روش‌های بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود گفت: بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیک‌های جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزان‌قیمت بیشتری جذب کند. وی با اشاره به بازاریابی نوین گفت: با استفاده از ابزار‌های جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی، می‌توانیم سطح بهره‌وری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم. فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاورد‌های جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیت‌های بیشتر، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.

سیاستگذاری آینده

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به سیاست‌های عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است. وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.

اشتراک گذاری
واژه خبر
واژه خبر

مطالب مرتبط

23 اسفند 1403

هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

✕

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • هنری
  • ورزشی

محبوب ترین

  • 0
    انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
    16 اردیبهشت 1404
  • 0
    کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
    31 فروردین 1404
  • 0
    چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹
    30 فروردین 1404
  • 0
    تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان
    29 فروردین 1404
  • 0
    اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر
    27 فروردین 1404
  • 0
    مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران
    22 فروردین 1404
  • 0
    آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟
    22 فروردین 1404
  • 0
    کتاب توابین روایتی نو از استاد ابراهیم صنوبر
    21 فروردین 1404
  • 0
    محاکمه عوامل قاچاق‌ 1100 میلیارد تومانی سوخت
    21 فروردین 1404
  • 0
    دکتر دانیال سجودی کارشناس ارشد سیاست خارجی و روابط بین الملل
    20 فروردین 1404

ثبت نام برای
خبرنامه

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

اشتراک

نظرات اخیر

    برچسب ها

    آریا حمیدیان اقتصاد بازار سرمایه بانک بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی بیمه نامه بیمه کوثر تجارت تسهیلات حسین گروسی خودرو دانش بنیان دکتر مازیار میر روسیه زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس صادرات فولاد فولاد خوزستان فولاد مبارکه ماکو منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو نفت پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

    خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

    برچسب‌ها

    آریا حمیدیان اقتصاد بازار سرمایه بانک بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی بیمه نامه بیمه کوثر تجارت تسهیلات حسین گروسی خودرو دانش بنیان دکتر مازیار میر روسیه زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس صادرات فولاد فولاد خوزستان فولاد مبارکه ماکو منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو نفت پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

    خبرهای محبوب

    • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
    • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

    خبرهای اخیر

    • 0
      انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
      16 اردیبهشت 1404
    • 0
      کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
      31 فروردین 1404
    طراحی و اجرا توسط: آریان وب