vazhehkhabar5vazhehkhabar5vazhehkhabar5vazhehkhabar5
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فناوری
  • ورزشی
  • هنری
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سلامت
✕

افتخار بیمه دی به یکه تازی شبکه فروش

  • صفحه نخست
  • Blog
  • سایر اخبار ویژه
  • افتخار بیمه دی به یکه تازی شبکه فروش
دهن کجی بانک سپه به تحریم‌ها
12 دی 1402
گام انقلابی بیمه البرز در جهاد مسکن
12 دی 1402
نمایش همه

افتخار بیمه دی به یکه تازی شبکه فروش

موهبتی از کسب رتبه اول در فروش بیمه زندگی خبر داد و گفت: در شرایطی که فروش بیمه زندگی کاهش داشته، بیمه دی فروش قابل توجهی داشته است.

به گزارش واژه خبر به نقل از پول نیوز، بیمه از مهمترین بخش‌های اقتصادی کشور است که گردش مالی و اشتغالزایی بالایی داشته و توانسته نقش برجسته‌ای در رونق اقتصادی کشور داشته باشد. با وجود کم رغبتی مردم به صنعت بیمه که ریشه در ضعف اطلاع رسانی و فرهنگسازی دارد، شرکت‌های بیمه در عرصه مدیریت ریسک بخوبی عمل می‌کنند و رضایت مشتریان را بدست آورده اند.

تنوع در خدمات بیمه

برای آنکه شرکت‌های بیمه بتوانند در عرصه کسب درآمد بخوبی عمل کنند، باید از تنوع خدمات بیمه‌ای مطلوبی بهره‌مند شوند تا بتوانند نظر مردم را به سوی بیمه جلب کنند. تمرکز بر یک یا چند خدمت انگشت شمار بیمه، در حالی که می‌تواند یک فرصت باشد، می‌تواند تهدید به حساب بیاید. زیرا هر لحظه این امکان وجود دارد که مردم نسبت به آن بیمه کم رغبت و حتی بی میل شوند. در این صورت شرکتی که روی آن بیمه خاص تمرکز کرده، زیان خواهد دید.

بیمه نیازمند درک مدیریتی

برای آنکه شرکت بیمه تحول و گستردگی لازم را داشته باشد، باید مدیری آگاه و مسلط به حوزه بیمه‌ای را در راس امور داشته باشد. مدیر بیمه باید نسبت به شرایط گذشته آگاهی داشته باشد، وضعیت حال را تحلیل کند، نسبت به آینده پیش بینی منطقی کند تا بتواند حرکت شرکت بیمه را در مسیر سوددهی سرعت دهد.

اهمیت تعامل و همدلی

برای آنکه فعالان عرصه‌های گوناگون بیمه دی، از وضعیت شرکت با خبر شوند، نشست‌های تخصصی و ارایه اطلاعات و دستاورد‌ها می‌تواند از یک سو باعث دلگرمی شود و از سوی دیگر انگیزه فعالیت و تلاش بیشتر را در بین همکاران رقم بزند، اتفاقی که در بیمه دی شاهد آن بودیم. از آنجا که شبکه فروش در بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی برگزار شد.

رتبه دوم فروش

مدیرعامل بیمه دی در همایش سراسری شبکه فروش آمار‌های امیدوارکننده‌ای ارایه کرد که از یک باعث انگیزه برای همکاران و از سوی دیگر خط و نشانی برای رقبا در عرصه بیمه محسوب شد. طاهر موهبتی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم گفت: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است. وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند.

خرده فروشی در دستور

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم گفت: به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده، اما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم. موهبتی با تاکید بر اینکه نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم گفت: در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشتیم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.

رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام

از آنجا که این قبیل همایش مورد رصد سهامداران نیز قرار می‌گیرد، مدیرعامل بیمه دی از رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام بیمه دی خبر داد و در تشریح دلایل آن گفت: شرایط مطلوب بخاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است. موهبتی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود.

سهم جبران به ۴۰ درصد

آنچه در خصوص بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد، سهم جبران است که باید عددی منطقی باشد، زیرا افزایش این سهم می‌تواند تهدید به حساب بیاید. موهبتی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم. وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند.

شبکه فروش دروازه شرکت

مدیرعامل بیمه دی از شبکه فروش به عنوان دروازه شرکت یاد کرد و گفت: باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند. موهبتی با تاکید بر اینکه فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش بیمه باشند گفت: هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه‌های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد.

توجه به آموزش

موهبتی با درک درست از اهمیت آموزش گفت: باید در زمینه آموزش تلاش و دوره‌های لازمه طی شود. باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد. مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره‌مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند. موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.

اشتراک گذاری
واژه خبر
واژه خبر

مطالب مرتبط

23 اسفند 1403

هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

✕

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • هنری
  • ورزشی

محبوب ترین

  • 0
    کتاب”یاران مختار” منتشر شد
    21 اردیبهشت 1404
  • 0
    انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
    16 اردیبهشت 1404
  • 0
    کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
    31 فروردین 1404
  • 0
    چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹
    30 فروردین 1404
  • 0
    تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان
    29 فروردین 1404
  • 0
    اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر
    27 فروردین 1404
  • 0
    مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران
    22 فروردین 1404
  • 0
    آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟
    22 فروردین 1404
  • 0
    کتاب توابین روایتی نو از استاد ابراهیم صنوبر
    21 فروردین 1404
  • 0
    محاکمه عوامل قاچاق‌ 1100 میلیارد تومانی سوخت
    21 فروردین 1404

ثبت نام برای
خبرنامه

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

اشتراک

نظرات اخیر

    برچسب ها

    آریا حمیدیان اقتصاد بازار سرمایه بانک بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی بیمه نامه بیمه کوثر تجارت تسهیلات حسین گروسی خودرو دانش بنیان دکتر مازیار میر روسیه زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس صادرات فولاد فولاد خوزستان فولاد مبارکه ماکو منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو نفت پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

    خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

    برچسب‌ها

    آریا حمیدیان اقتصاد بازار سرمایه بانک بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی بیمه نامه بیمه کوثر تجارت تسهیلات حسین گروسی خودرو دانش بنیان دکتر مازیار میر روسیه زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس صادرات فولاد فولاد خوزستان فولاد مبارکه ماکو منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو نفت پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

    خبرهای محبوب

    • کتاب”یاران مختار” منتشر شد
    • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

    خبرهای اخیر

    • 0
      کتاب”یاران مختار” منتشر شد
      21 اردیبهشت 1404
    • 0
      انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
      16 اردیبهشت 1404
    طراحی و اجرا توسط: آریان وب